header
על הלבשת אמבטיה ועיצובים אחרים
 
dress_bef_01.jpgלפני
dress_aft_01.jpgאחרי
טרנד עיצוב הבית הולך ומתפתח. רבים מחפשים פתרונות יצירתיים לחידוש ורענון הבית, על חדריו השונים דווקא מבלי להיפרד מפריטי הריהוט הישנים אלא באמצעות רענון שלהם, תוספות מעניינות וחידושם. גם חדר האמבטיה לא נותר מקופח, וכיום שימת הלב לרענון וחידוש האמבטיה היא רבה, כאשר רבים מגלים את חדוות היצירה והעיצוב, והיחס לחדר האמבטיה הוא כאל חדר מעוצב עד לפרטים הקטנים.

מעצבים בחוכמה

בעבר, נהגנו להתחדש בפרטי ריהוט חדש, לקנות סטים תואמים לחדרי הבית השונים, שיהיו בעיקר פונקציונליים ויעמדו בסגנון התקופה. עיצוב הבית הולך ותופס תאוצה, תעוזה, ויצירתיות רבה. המושג עיצוב פנים הולך ותופס מקום של כבוד בבתים רבים, גם בשל העובדה כי כיום הדבר זול יותר, נגיש יותר, וגם טעמם של ישראלים רבים הולך ומתפתח, יחד עם "חשיבה מחוץ לקופסה". כך נמצא פעמים רבות העדפה לקחת דווקא פריט ריהוט מיושן, של פעם, דהוי ושרוט, ובמקום לזרוק אותו, לרפד אותו מחדש בריפוד בעל צבעים עכשוויים, לצבוע את המשענת שלו לאחר שיוף נמרץ, ולהוסיף גם כרית נוי נחמדה. העשייה, היצירתיות והתוצאה ממלאים רבים בסיפוק, הפעולה היא חסכונית יותר מאשר החלפה של הכורסה, והתוצאה היא מיוחדת ושונה.

ומה קורה בחדרי הבית האחרים? חדרי ילדים נצבעים בצבעים עליזים יותר, ועם שימוש בפריטי ריהוט שונים זה מזה, בניגוד לסטים האחידים שהיינו בוחרים בעבר. חדרי השינה מקבלים מגע של אור וצל, שידות לצד המיטה אינן אחידות ובגבהים משתנים, והתוצאה הכללית היא מיוחדת ואחרת.

ומה בחדר האמבטיה?

עיצוב חדר האמבטיה הוא היום אחר מבעבר. פריטי ריהוט מוכנסים לחדר, הקירות נצבעים בצבעים אחרים או מחופים באריחי קרמיקה בצבעים מפתיעים ונעשה שימוש בחומרים איכותיים לשמירה על רטיבות ולחות. מתבצע חידוש כיורים לאמבטיה . אמבטיה ישנה,  סדוקה או רקובה, מקבלת טיפול קוסמטי, ובמקום להחליף אותה כליל, דבר הדורש זמן עבודה וגם עלויות גבוהות יותר, ניתן לעצב את מראה המחודש על ידי הלבשת אמבטיה חדשה על גבי הישנה, מה גם שבנוסף נחסכים הלכלוך, שבירת קרמיקה ועבודה ממושכת יותר. הלבשת אמבטיה היא התקנה של אמבטיה מסוג אקרילי, על גבי האמבטיה הישנה. הלבשת אמבטיה מתבצעת בתוך כמה שעות, שלאחריהן ניתן ליהנות מאמבטיה חדשה, נוצצת ונטולת סדקים או סימני רקבון.

ככה בקלות, במהירות, ואף במחירים נוחים, חידשתם את מראה חדר האמבטיה, עיצבתם אותו לפי טעמכם וכן, הלבשת אמבטיה הוסיפה נופך של נקיון, מראה אחיד ובוהק לחדר האמבטיה כולו.

עיצוב נעים!