header
תספורת לכלב שלכם דורשת מכם מחשבה

011.jpgאם אתם חושבים על תספורת לכלב שלכם, כדאי שתקדישו לעניין כמה דקות של מחשבה ותשומת לב. תספורת לכלב היא דבר מבורך שאפשר לעשות בהנאה אבל חשוב לדעת איך עושים זאת, אילו כלבים לא כדאי כלל וכלל לספר ועל הדרך להפריך מיתוס עתיק המייחס חשיבות לגילוח הכלב בקיץ כדי שיהיה לו נעים יותר.

תספורת לכלב תשמח אתכם יותר מאשר אותו, וזו סיבה מספיק טובה כדי לספר אותו. כלומר, העובדה שאין תועלת משמעותית לכלב, לא צריכה להפחית מההנאה שלכם כשאתם מעצבים תספורת חדשה לכלב שלכם.
 
מי שבכל זאת מחפש תועלות גם לכלב עצמו, יכול לחשוב על כמה תועלות עקיפות לתספורת. ראשית, יש כלבים בעלי פרווה ארוכה שתספורת באמת תקל עליהם כשמזג האוויר חם. שנית, הכלב זוכה לתשומת לב ולהבעה גדולה יותר של חיבה מהסביבה ומכם, וזה תמיד טוב. שלישית, לעתים קרובות בעזרת תספורת אפשר לגלות נגעים בעור אשר חלקם מצריך ביקור אצל רופא. ולבסוף, תספורת רצינית תגדע את ביתם של הפרעושים והקרציות אשר נהנים לשרוץ בפרווה.

כל כלב והתספורת שלו

חשוב להתאים תספורת לכלב לפי סוג הכלב. לדוגמא, כלבים מסוג האסקי סיבירי או סמויאד אין לגלח, משום ששיערם עלול לא לצמוח בחזרה או שיעשה זאת באיטיות רבה. כלבי פודל הם כלבים ששיערם צומח באופן רציף ומהיר והם מועמדים טובים לשם קיצוץ מחלפותיהם. כך גם כלבים אשר פרוותם מלוכלכת מדי או מדובללת. כלבים אשר סובלים מאלרגיה או עור רגיש יזדקקו לטיפול עדין יותר. אם הכלב שלכם סובל מאוד מנשירה עונתית, רצוי שתיקחו אותו להברשה מקצועית אצל הווטרינר ותוותרו על תספורת לכלב. 

אל תנסו את זה בבית. תספורת לכלב עושים במספרה

מספרה לכלבים היא הכתובת לעריכת תספורת לכלב, ולא ניסיונות עצמאים. במספרת כלבים איכותית פועל צוות מקצועי אשר יודע להבחין בין כלב שאפשר להתחיל לספר אותו מיד לבין כלב שצריך טיפול מיוחד בשל אלרגיות או עור רגיש. מספרה טובה תפנק את הכלב שלכם בטיפולים משלימים אשר יהפכו אותו לבריא, יפה ובר-חיבוק עוד יותר מאשר קודם. הכלב יטופל כנגד קרציות ופרעושים, ציפורניו יגזזו, ירחצו אותו וינקו את אוזניו. יתכן אף שתרצו להעניק לו טיפולי טיפוח מיוחדים לפרוותו ובישום. מכל מקום, תספורת לכלב במספרה מקצועית תשיג את מטרותיכם ותיהנו ממנו יותר.