header
בר משקאות ביתי - מפגש של יופי עם פרקטיקה
 
   09_home_barאז יש לכם סלון יפה ומעוצב, ריהוט שנקנה או אולי אפילו נבנה על ידי נגר בהתאמה אישית ולפי טעמכם. אתם נהנים לארח משפחה וחברים באווירה הנעימה שיצרתם בביתכם. וכשמארחים, נמזגים גם משקאות ביד נדיבה. והיכן אתם מאחסנים אותם? בר משקאות ביתי הוא פתרון אחסון למשקאות שהוא גם פרקטי וגם מהווה תוספת עיצובית יפה ומעניינת לבית ומשמש כרהיט בפני עצמו.

מה זה בר משקאות ביתי?
בר משקאות ביתי הוא יחידה המשמשת לאחסון משקאות. משקאות, קלים כחריפים מאוחסנים בתוך בקבוקים שלא תמיד יש מקום לאחסן אותם. בנוסף, לחלק מן המשקאות עדיפה סביבה חשוכה וקרירה כדי לשמר את טעמם ולהשביח אותם. בר משקאות ביתי הוא רהיט, יחידה בפני עצמה שנועדה לאחסון משקאות ומתוכננת בהתאם: מקומות אחסון לבקבוקים, בשכיבה או בעמידה ומקום מיוחד לכוסות ולאביזרי בר. בר משקאות ביתי יכול להיות רהיט בסלון או בכל מקום אחר שתבחרו בבית, והוא גם יכול להיות מעוצב ממש כמו העתק קטן של בר מקצועי, כאשר מולו ניתן להציב מספר כסאות בר, וממש לשבת ולשתות, לחוש את אווירת המסיבה במלואה, וליהנות מכל רגע.

בר משקאות ביתי - החגיגה בעיצומה
כיום ניתן להזמין בר משקאות ביתי בעיצוב שהוא מותאם אישית לבית הלקוח ולאופיו. לבעלי סלון גדול במיוחד או אוסף נכבד של משקאות שנאספו במהלך טיולים, התקבלו כמתנות או פשוט נקנו על ידי בעלי הבית חובבי המשקאות, מתאים בר משקאות ביתי גדול, המעוצב באופן בו יוכלו להגיש משקאות לאורחים או למזוג לעצמם לעת ערב. בר משקאות ביתי גדול יכול לשמש גם לצרכים נוספים, כמו למשל תוספת של מדפים חיצוניים דקורטיביים עליהם ניתן להניח אלמנטים יפים ומיוחדים המשתלבים בחלל החדר בו בחרתם להציב את הבר.

בר משקאות ביתי הוא גם דרך נפלאה להשתמש בו כחוצץ בין המטבח לסלון הבית בבתים בהם יש מטבח פתוח. ישנם ברי משקאות ביתיים הבנויים בצורת חצי עיגול, וזוהי תוספת נאה מאד, מה גם שבכל בר משקאות ביתי משמש המשטח העליון כדי להניח עליו את הכוסות, את קערת הקרח והוא משמש להכנת המשקאות. בר משקאות ביתי עשוי עץ מלא, כבד ועשיר הוא התוספת המושלמת לכל בית שמחפש פתרונות אחסון למשקאות, יחד עם אלמנטים יפים שישתלבו היטב בעיצוב וסידור הבית.

המבחר הקיים היום בתחום ברי המשקאות הביתיים הוא פשט עצום, כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו בהתאם לטעמו, סגנון עיצוב הבית, וכמובן בהתאם לכמות המשקאות שאתם נוהגים להחזיק בביתכם.