header
מבולבלים מרוב קישורים? פורטל g1948 יעשה לכם סדר
 
 
 
קישוריםפורטל הקישורים הגראפי g1948, כולל קישורים לעשרות אתרים שימושיים במקום אחד, ומאפשר לכם למצוא במהירות את התכנים ואת אתרי האינטרנט שחשובים לכם באמת. עשרות קישורים גראפיים מוצגים בפורטל, מסודרים על פי קטגוריות שונות ביניהן: מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, עיתונים, אתרי השוואת מחירים ועוד. לנוחותכם ולשיפור מהירות הגלישה, פורטל g1948 ניתן להצגה בשתי גרסאות: גרסה מהירה, שבה מוצגים כל הקישורים הגראפיים במסך אחד וגרסה מלאה, בה מחולקים הקישורים הגראפיים לשני דפים. אל קישורים הקבועים בפורטל, תוכלו להוסיף קישורים חיוניים משלכם ולנהל אותם בקלות באמצעות ממשק ידידותי ונוח לתפעול.

איך מנהלים קישורים אישיים בפורטל g1948?

על מנת להוסיף קישורים אישיים לפורטל g1948 יהיה עליכם לבצע תהליך רישום קצר.

שלב 1: רישום לפורטל

בדף הבית, לחצו על הקישור: "התחבר לקישורים אישיים"
במסך הבא, לחצו על הקישור "לא רשום? הירשם עכשיו"במסך "רישום משתמש חדש", תתבקשו למלא שם, כתובת אימייל ולבחור שם משתמש וסיסמה שישמשו אתכם בכל כניסה לפורטל. הסיסמה צריכה לכלול אותיות וספרות בלבד, ללא סימנים מיוחדים.לחצו על הכפתור "הירשם" לסיום תהליך ההרשמה

שלב 2: ניהול קישורים אישיים

לאחר הרישום לפורטל, תוכלו להוסיף קישורים אישיים לאתרים שאינם מופיעים בו ושאתם מעוניינים בגישה מהירה אליהם. כך תגיעו אל ממשק ניהול הקישורים האישיים:
לחצו על הקישור "נהל את הקישורים שלך"במסך הבא הזינו את סיסמתכםברוכים הבאים אל ממשק ניהול הקישורים האישיים

ניהול קישורים אישיים. איך זה עובד?

פורטל g1948 מאפשר לכם לנהל, לערוך ולסנן את הקישורים האישיים שלכם, תוך הגנה
על פרטיותכם.

הוספת קישור

בתיבה הימנית של ממשק ניהול הקישורים האישיים, תחת הכותרת "הוסף/ ערוך קישור" מלאו בשדות המתאימים את שם האתר ואת כתובתו. את הקישור לאתר החדש תוכלו לצרף לנושא קיים, לקבוע את המיקום בו יוצג, וכן להגדיר אותו כקישור הדורש סיסמא, או כקישור למבוגרים בלבד.

הסרת קישור

בתיבה השמאלית של ממשק ניהול ה קישורים האישיים תוכלו לצפות ברשימת הקישורים הקיימים ובהגדרות הפרטיות שלהם. למחיקת קישור, הקישו על ה-X האדום, בצידה הימני של התיבה.

הוספת נושא

תוכלו להוסיף נושאים חדשים על פי תחומי העניין שלכם על ידי מילוי שם נושא בשדה המתאים.

סידור קישורים לפי נושאים

בכל פעם בה תוסיפו קישור חדש לרשימת הקישורים האישיים, תוכלו לשייך אותו לאחר הנושאים הקיימים, או ליצור עבורו נושא חדש.

קישורים מוגני סיסמה

אם תרצו למנוע מעבר ישיר מהפורטל לאתרים מסוימים, תוכלו להגן על הקישור האישי באמצעות סיסמה. רק לאחר הקשת הסיסמה תועברו לאתר היעד.

קישורים למבוגרים בלבד

על מנת להגן על פרטיותכם, תוכל להגדיר קישורים מסוימים כקישורים למבוגרים בלבד. קישורים אלו יוצגו בפורטל רק במידה ואישרת את הצגתם בעת הכניסה לפורטל.

קישורים אישיים בגישה מהירה

פורטל g1948 יהפוך את הגלישה שלכם, לא רק לנוחה יותר, אלא גם למהירה יותר. במידה ולא תבצעו התנתקות מהמערכת ורמת האבטחה של הדפדפן שלכם אינה מגבילה תוכלו, בכל כניסה לפורטל, לגשת מיד אל כל הקישורים האישיים שלכם.