header
חיפוי דמוי אבן

חיפוי דמוי אבןבית המחופה בלבנים אדומות, באבנים שנחצבו בעבודת יד או באבנים טבעיות, יכול להיראות נהדר במרכזה של גינה פורחת, מוקף ערוגות צבעוניות ועצים ירוקים. בית מחופה אבן הוא חלומם של רבים המעוניינים לשבור את שגרת הטיח, השפריץ או השיש המקובלת ברחובות ישראל. אולם העלויות של חיפוי לבנים, אבנים טבעיות או אבנים שסותתו בעבודת יד הן גבוהות במיוחד, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הוצאות האחזקה הגבוהות של קירות מחופי אבן. רצונם של בעלי בתים רבים ברחבי העולם, לחפות את הבית שלהם באבן, בעלויות הגיוניות, לצד ההתפתחויות הטכנולוגיות שעברו בשנים האחרונות על עולם המוצרים לבניה, הביאו ליצירתן של אפשרויות חדשות לחיפוי קירות, המשלבות בין מראה האבן הטבעית, לבין העמידות והמחירים הנוחים של החומרים הסינתטיים. אנחנו קוראים לזה חיפוי דמוי אבן.

מה זה חיפוי דמוי אבן?

חיפוי דמוי אבן הוא למעשה כיסוי של קירות הבית החיצוניים על ידי לוחות פלסטיק במראה של קיר לבנים, אבנים טבעיות או אבנים שסותתו בעבודת יד. לחיפוי דמוי אבן מספר יתרונות שלבונים ולמשפצים יהיה קשה מאוד להתעלם מהם. קודם כל המראה. כאמור, ההתקדמות הטכנולוגית בעולם מוצרי הבנייה, מאפשרת יצירת לוחות פלסטיים שנראים אמיתיים יותר אפילו מהדבר האמיתי עצמו. עלותם של הלוחות הפלסטיים ועלות ההצמדה שלהם אל קירות הבית נמוכה באופן משמעותי מבנייה באבן אמיתית, הדורשת לא רק חומרי גלם יקרים אלא גם אנשי מקצוע יקרים ולא מעט זמן עבודה.

חיפוי דמוי אבן או אבן אמיתית?

מעבר לעלויות הראשוניות של החיפוי באבן אמיתית יש לקחת בחשבון גם את הוצאות האחזקה. עם כל הכבוד לקירות המחופים בלבנים או באבן טבעית, הם אולי נראים נהדר אולם העמידות שלהם בפני פגעי מזג האוויר מוטלת בספק ואתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים לא מעט עבור אחזקתו התקינה של חיפוי מסוג זה. חיפוי דמוי אבן, מוצמד אל הקיר הקיים שלכם ומהווה שכבה חיצונית עמידה במיוחד. חיפוי דמוי אבן מאפשר לבית שלכם להיראות כמו הדבר האמיתי, אבל משאיר את הוצאות הבנייה והאחזקה שלכם בגבולות הסביר. לכן הוא יהיה בחירה הגיונית הרבה יותר מאשר חיפוי באבן אמיתית.

חיפוי דמוי אבן והבית נראה אחרת

גם הבית שלכם יכול להיראות כמו הבית שתמיד חלמתם עליו. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור באיזה חיפוי דמוי אבן אתם מעוניינים ולצאת לדרך. ההתקנה המהירה המחיר הנוח והעמידות הגבוהה של החיפוי מבטיחים לכם שעשיתם את הבחירה הנכונה.