header
מזוטרפיה– מראה צעיר יותר
 
 
 
בשנת 1952 התפרסמה שיטה רפואית חדשה בצרפת שהגדירה עצמה כיעילה במיוחד נגד מחלות פרקים ועצבים, יעילה כטיפול במיגרנות ומצוינת גם במקרים של פגיעות כתוצאה מפעילות ספורטיבית. לאחר טיפולים חוזרים ונשנים הסתבר כי מזוטרפיה בהחלט רשאית להיכלל דווקא תחת הכותרת: רפואה אסתטית.

מזוטרפיה, תהליך אפקטיבי המקדם מראה עור צעיר

בתהליך הטיפול מוחדרים חומרים המוגדרים פעילים ותרופות שונות לשכבת העור הפנימית המרכזית שאחראית על המראה הנפול או המוצק של הפנים. החומרים מותאמים באופן אישי לעור אליו הם מוחדרים. המזוטרפיה כוללת חמישים וארבעה סוגים של חומרים הגורמים לעור עייף ועשיר בקמטים להיראות רענן וצעיר, מתוח ובריא.
החומרים (ויטמינים, חומצה היאלורנית, מינרלים, קואנזימים, חומר אנטי אוקסידנטי ועוד), במינון מפוקח ונכון נחשבים כיום אחד הכלים המוערכים בטיפולי האנטי אייג'ינג בימינו. חשוב לציין כי הטיפול חייב להיעשות על ידי רופאים מוסמכים בלבד.
מזוטרפיה אינה מיועדת רק לעור הפנים אלא גם לעור הבטן, הצוואר, גב כפות הידיים ואזור המחשוף. הוא מעניק מענה יעיל לאזורים נרחבים ומיועד לכל סוג עור מגיל עשרים וחמש והלאה. מומלץ להתחיל בטיפול עם הופעת הקמטים הראשונים. הייחודיות של הליך רפואי זה הוא בכך שאין מדובר על חתכים או הרדמה. מראה העור משתפר על ידי החדרת החומרים המזינים לשכבת העור הרלוונטית.

מהלך הטיפול

האלסטיות שעם השנים נעלמת, שבה ומתחדשת. העור נראה צעיר ומתוח יותר תודות לשימוש בחומרים אלו. מזוטרפיה עושה שימוש במחטים דקים מאוד באזורים הנדרשים. מדובר על תהליך תקופתי החוזר על עצמו כל ארבעה עשר יום במשך שישים ימים בצורה סדירה. לאחר תקופה זו ניתן לחזור על התהליך פעם בשנה כדי לשמור על המראה שהושג.
לאחר ניקוי האזור בחומר מחטא ומריחת ג'ל אלחוש במידת הצורך, מתבצעת ההזרקה על ידי אותן מחטים דקות מאוד המחוברות למזרק בו מצוי החומר. אורך הטיפול עד כחצי שעה. לאחר הטיפול מומלץ להימנע מפעילות גופנית למשך יומיים/שלושה. חשוב לציין כי יחד עם השינוי המשמעותי ממליצים הרופאים לאמץ אורח חיים בריא המלווה בתזונה נכונה, שעות שינה קבועות ופעילות ספורטיבית סדירה.
לאחר סיום כל מפגש של הזרקת החומרים הפעילים יכולים המטופלים לחזור לחיים שגרתיים במהרה. תופעות הלוואי הן מועטות וכוללות אדמומיות רגעית באזור ההזרקה אשר נעלמת במהרה וכאב קל. אם יש צורך ניתן להיעזר במשככי כאבים קלים על מנת להקל את תופעת הכאב במקרים של מטופלים רגישים יותר.