header
על גדרות עץ וגדרות אחרות
 
 
 
ליצירת קשר אודות גדרות עץ:
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090

14_Wooden_fences.jpgעדויות להימצאותן של גדרות, מתחילות להופיע כבר בראשית ההיסטוריה האנושית. ההערכות הן כי חומת יריחו המפורסמת, היא בת לא פחות מאשר חמשת אלפי שנים והיסטוריונים מעריכים כי גדרות מסוגים שונים, היו קיימות אפילו קודם לכן. השימוש בגדרות תיל במאה התשע עשרה, השפיע באופן מהותי על השתלטות המתיישבים האמריקנים על מערב ארצות הברית. הסיבות העיקריות להקמתן של גדרות, הן סימון של שטח מסוים ומניעת כניסה של גורמים זרים אל אותו שטח. סיבות אלה נותרו בתוקפן עד היום. אנחנו דואגים לגדר את הבתים והחצרות שלנו על מנת להגן על הרכוש שנמצא בחצר ובמקרים רבים גם על הפרטיות שלנו. גדרות עץ גבוהות, מונעות מהעוברים ושבים, או מהשכנים לחדור או להביט אל המרחב הפרטי שלנו. גם גדרות רשת שעליהן מטפסים צמחים יעניקו לנו אפקט דומה של גידור, הסתרה ופרטיות.

איזו גדר מתאימה לכם יותר?

אם אתם שוקלים לגדר את הבית, עומדות בפניכם מספר אפשרויות: גדרות עץ, גדרות במבוק, גדרות אלומיניום וגדרות רשת. לכל אחד מסוגי הגדרות, יתרונות וחסרונות משלו, שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה הסופית.

גדרות עץ. גדרות עץ הן פתרון גידור מקובל בבתים רבים. גדרות עץ מספקות לבית הגנה מפני פולשים לא רצויים ויחד עם זאת מגינות גם על הפרטיות של מי שנמצא בבית או בגינה. התקנה של גדרות עץ היא פשוטה ומהירה ותוואי הגדר יכול להיות גמיש במיוחד, אם כי לפני התקנה של גדרות עץ יש לקחת בחשבון כי הן זקוקות לטיפולים שוטפים.

גדרות במבוק. קיימים מספר הבדלים בין גדרות במבוק לבין גדרות עץ. גדרות במבוק יהיו ברוב המקרים זולות יותר וקלות יותר להקמה מאשר גדרות עץ, אולם העמידות שלהם לתנאי מזג האוויר נמוכה מאשר זו של גדרות עץ. כמו כן, ההגנה הפיזית אותה מספקות גדרות הבמבוק, לא משתווה באיכותה להגנה הפיזית אותה מציעות גדרות עץ.

גדרות אלומיניום. גדר אלומיניום, תעניק ללא ספק הגנה טובה יותר על הפרטיות שלכם, מאשר גדרות במבוק או גדרות עץ. גדר אלומיניום עשויה להיות אטומה לחלוטין ולהציב חיץ של ממש בין החצר שלכם לבין הסביבה. אלומיניום מתאפיין כידוע גם בעמידות גבוהה אולם ברוב המקרים גדרות אלומיניום נראות פחות טוב מאשר גדרות עץ או במבוק.

גדרות רשת. גדרות רשת הן אחד מפתרונות הגידור המקובלים ביותר בבתים ובגינות פרטיות. הן קלות להתקנה, ממלאות את תפקידן ביעילות ממש כמו גדרות עץ, ואם תתנו לצמחים לטפס עליהן, הן יגנו גם על הפרטיות שלכם.