header
אתר המומחים והממליצים - תוכן איכותי וקידום אתרים
 
 
 
seo2.jpgהמאבק על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, הוא אחד האתגרים המורכבים ביותר העומדים בפני מקדמי אתרים ובעלי אתרים, אם לא המורכב מכולם. אלגוריתם הדירוג של גוגל, הקובע למעשה את סדר האתרים בתוצאות החיפוש, כולל מאות פרמטרים שכל אחד מהם, השפעה על הציון הסופי של האתר. במאמר זה נעמוד על הקשר בין תוכן איכותי וקידום אתרים ונסביר בקצרה את חשיבותו של תוכן איכותי לקידום אתרים. ראשית יש להבין כי הבסיס לקשר בין תוכן איכותי וקידום אתרים, הוא הרצון של גוגל להעניק לגולשים את השירות הטוב ביותר, לאפשר להם למצוא במהירות את התכנים שחיפשו ולהימנע מקישור לתכנים שאינם איכותיים. מהו אם כן תוכן איכותי על פי גוגל?
 
תוכן איכותי נקרא על ידי יותר אנשים
עובדה. מאמרים שיש להם ערך אמיתי עבור הגולשים, מאמרים שמוסרים להם מידע חדש, או תועלת נקראים על ידי יותר אנשים. לכמות הקוראים יש השפעה משמעותית על דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, לכן מומלץ להשקיע בהם.

תוכן איכותי נקרא יותר זמן
תוכן איכותי, גורם לגולשים להישאר זמן רב יותר בדף. גוגל, המעוניין להציג במיקומים הראשונים את התוצאות האיכותיות ביותר, מודד את פרק הזמן בו נמצאים הגולשים בדף ומוסיף את הנתון הזה לדירוג. תוכן איכותי, הגורם לגולשים לקרוא אותו עד סופו ומונע
מהם  לדלג מיד אל הדף הבא, יתרום רבות לקידום האתר.

תוכן איכותי משאיר גולשים באתר
קשר הדוק נוסף בין תוכל איכותי וקידום אתרים, המתקיים על ידי גוגל, קשור לכמות המבקרים שנטשו את האתר. תוכן איכותי יגרום לגולשים לקרוא מאמרים נוספים, פרט לאלה שחיפשו. תוכן לא איכותי יבריח את הגולשים מהאתר ויגרום להורדת הדירוג שלו בתוצאות החיפוש. אם הגולשים יגלו עניין במאמרים נוספים באתר, משמעות הדבר עבור מנוע החיפוש היא שמדובר בתוכן איכותי הראוי לקידום בתוצאות החיפוש.
 
לסיכום:
קיים קשר הדוק בין תוכן איכותי וקידום אתרים. הקפדה על יצירת תכנים מקוריים ובעלי ערך, תשפיע באופן ברור על מיקומו של האתר שלכם במנועי החיפוש ותאפשר לכם למשוך אליו יותר גולשים.