header
דק סינטטי
 
 
 
ליצירת קשר אודות דק סינטטי:
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090

דק סינטטיההיסטוריה של הבניה רצופה בשינויים טכנולוגיים והמצאות. שכלול היכולת לעבוד באבן, היה אחת הסיבות העיקריות להקמתן של הערים הגדולות, שאנחנו מכירים כיום ושל מבני ציבור ענקיים, היכולת לעבד זכוכית למשטחים גדולים ועמידים, השפיעה משמעותית על האדריכלות המודרנית. קורות מתכת החליפו את קורות העץ והציעו למתכננים ולמבצעים לא רק עמידות גבוהה יותר לשינויי מזג האוויר, אלא גם בנייה מהירה הרבה יותר. חומרי הבניין הפכו עם השנים לקלים יותר, עמידים יותר ונוחים יותר לעבודה ועיצוב. במקביל לחומרים בהם נעשה שימוש כיום, התחום ממשיך להתפתח לייצר חומרי בניין חדשים. אחת המטרות המרכזיות של הפיתוחים הללו היא להחליף למעשה את חומרי הגלם הקיימים בחומרים חדישים ומתקדמים.

אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בענף הבניה, הוא העץ. חומר זמין וקל לעיבוד, היכול למלא מספר רב במיוחד של תפקידים. באזורים מסוימים בעולם, הבנייה כולה מתבססת על עץ ובאזורים אחרים משמש העץ כאלמנט דקורטיבי, בהתאם כמובן לטעמם האישי של המתכננים ושל הלקוחות. אחד המקומות הבולטים ביותר שבהם ניתן לראות עבודה בעץ הוא גינות פרטיות. יותר ויותר בעלי גינות פרטיות בוחרים להחליף את המדשאות שבגינה במשטחי עץ. כאשר הם מגלים תוך זמן קצר כי הטיפול בדק הוא תהליך מורכב ויקר,
בוחרים בעלי אותן גינות להתקין דק סינטטי.

דק סינטטי הוא דק לכל דבר, בו מחליפות קורות של חומר סינתטי את קורות העץ. מבחינת מראהו, דק סינטטי יהיה זהה כמעט לחלוטין לדק מעץ, אולם בהשוואה לדק מעץ, דק סינטטי מציע שפע של יתרונות. דק סינטטי הנו עמיד לפגעי מזג אוויר הרבה יותר מאשר דק עץ, לכן כמות הטיפולים הנדרשים לצורך תחזוקה של דק סינטטי היא מינימאלית. דק סינטטי עמיד גם בפני מזיקים ובפני חומרים שונים, העלולים לגרום נזקים לדק מעץ. יחסית לדק מעץ, דק סינטטי מאפשר גמישות רבה בכל מה שנוגע לעיצוב וטקסטורה. בקיצור, אם אתם מעוניינים בדק איכותי ועמיד לאורך זמן, דק סינטטי הוא ללא ספק הבחירה הנכונה עבורכם.

כמו תחומים אחרים בתחום הבנייה ועיצוב הפנים, גם תחום עיצוב הגינה התשנה משמעותית בשנים האחרונות, עם הופעתם של חומרים חדשים. בנוסף ליתרונות המשמעותיים הרבים שלו, דק סינטטי, הוא למעשה הדור החדש של הדקים. דק ירוק
שההתקנה שלו אינה כרוכה בכריתה של יערות או הובלה בכל העולם, שנראה בדיוק כמו הדבר האמיתי ושמציע לבעלי הגינות הרבה יותר אפשרויות מאשר דק עץ.