header
פרגולה מעץ
 
 
 
ליצירת קשר אודות פרגולה מעץ:
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090
 
פרגולה מעץפרגולה מעץ הפכה בשנים האחרונות למראה נפוץ בגינות רבות. אפשר להבין זאת. פרגולה מעץ, יוצרת עבור בעלי הגינה פינה מוצלת, בה הם יכולים לבלות, לארח, לקיים ארוחות שגרתיות וארוחות חגיגיות. בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בתחום. פרגולה מעץ יכולה להיות מוקמת במגוון גדלים וסגנונות, בהתאם לצרכים וליכולות של בעלי הגינה. חומרים חדשניים וטכניקות ייצור מתקדמות, מאפשרות למתכננים ולמבצעים, מגוון עצום של אפשרויות להקמה של פרגולה מעץ. מפרגולות בעלות קווים מעוגלים, המורכבות מעץ שעבר טיפולי כיפוף ייחודיים, ועד לפרגולות בעלות קווים ישרים המשולבות בצמחים מטפסים. אם אתם שוקלים הקמה של פרגולה מעץ בגינה שלכם, באפשרותכם לקבל השראה מהרעיונות הבאים.

פרגולה מעץ בקווים מעוגלים
טכניקות כיפוף העץ הקיימות כיום, מאפשרות לכם לצאת מהמסגרת המרובעת ולהקים פרגולה בעלת קווים מעוגלים. תוכלו להקים פרגולה מעץ בעיצוב דמוי קונכייה, או פרגולה מעץ דמוית מנהרה. פרגולה מעץ בקווים מעוגלים תשתלב נהדר בכל גינה.

פרגולה מעץ, משולבת צמחיה
פרגולה מעץ היא לרוב אלמנט יפהפה בפני עצמו, אולם פרגולה מעץ בשילוב צמחייה תאפשר לכם ליצור מראה מרהיב של ממש. קיימות שתי דרכים עיקריות לשילוב של פרגולה מעץ בצמחיה. קיימות פרגולות המאפשרות הצבה של עציצי צמחים בחלקן העליון או כחלק מעמודי התמיכה. הצמחים הגדלים בעציצים שבחלקה העליון של הפרגולה, יישלחו ענפים כלפי מטה וייצרו מסך ירוק שישפר לא רק את המראה של הפרגולה, אלא גם את יעילות ההצללה שלה.

דרך נוספת לשלב פרגולה מעץ בצמחיה, היא לשתול ליד עמודי התמיכה של הפרגולה, צמחים מטפסים, אשר ישתרגו לאורכם. גם הצמחים המטפסים ישפרו משמעותית את יכולות ההצללה ואת המראה הטבעי של הפרגולה.

פרגולה מעץ בחיפויים שונים
אם אתם מעוניינים לנצל את הפרגולה שלכם בימי הקיץ, תהיו זקוקים לחיפוי שיגן עליכם מפני קרני השמש. קיימים מספר סוגי חיפויים מקובלים לפרגולות מעץ. חיפוי צמחייה, חיפוי מחצלות, חיפוי על ידי משטחי עץ, ועוד. לכל אחד מסוגי החיפויים הללו יתרונות וחסרונות משלו. חיפוי צמחיה למשל, יעניק לכם צל נעים, אולם ידרוש טיפול מסור ובחירה נכונה של סוג הצמחייה. חיפוי מחצלות, דורש אפשרות לפירוק והרכבה מהירים, כדי שתוכלו להסיר אותו בימי גשם. לפני שאתם בוחרים חיפוי, מומלץ להתייעץ בנושא עם מומחים.

איך מרהטים פרגולה מעץ?
קיים מבחר עצום של רהיטי גן שיאפשרו לכם לשבת בנחת בפרגולה שלכם. את הרהיטים מומלץ להתאים לא רק למימדים של הפרגולה או לשימושים השונים שאתם מתכננים לפרגולה, אלא גם לסגנון העיצוב של הפרגולה.