header
רשתות חברתיות
 
 
 
כיום ניתן לומר כמעט בוודאות כי הרשתות החברתיות, כבשו את העולם. זה התחיל עם מספר קטן של רשתות חברתיות ומספר מצומצם של משתמשים, אולם כיום יהיה לכם קשה מאוד למצוא מותג ישראלי או בינלאומי שאינו משקיע משאבים רבים בנוכחות שלו ברשתות חברתיות. רשתות חברתיות החליפו את הדרכים בהן אנחנו יוצרים קשר עם אנשים אחרים, רשתות חברתיות שינו את הדרך בה מופצים רעיונות ומוצרים, רשתות חברתיות שינו לחלוטין גם את תחום התקשורת המסורתית. חדשות, רעיונות ודעות, מופצים במהירות הרבה ביותר באמצעות רשתות חברתיות. מראשית ימי תקשורת המחשבים, נעשו ניסיונות לתמוך ברשתות חברתיות. חדרי דיון ושירותי צ'ט מקוונים, נחשבים למעשה לסוג של רשתות חברתיות קדומות. בסוף שנות התשעים של המאה העשרים, החלו אתרים רבים, להוסיף למאפיינים שלהם, גם מאפיינים של רשתות חברתיות, כמו למשל ניהול פרופיל משתמש וחיפוש חברים.

SixDegrees.com, שהושק בשנת 1997 נחשב לאתר הראשון שבישר את הולדתן של רשתות חברתיות מדור חדש. כמה שנים מאוחר יותר, בשנת 2002, הושקה הרשת החברתית LinkedIn, שהתבססה בעיקר על יצירה של קשרים מקצועיים בין המשתמשים. MySpace שעלתה לרשת בשנת 2003, אפשרה למשתמשים בה לשתף מוזיקה, אומנות, ותחומי עניין אישיים. שנתיים מאחר יותר, בשנת 2005, עברה MySpace בכמות הדפים הנצפים שלה, את מנוע החיפוש גוגל. הרשת שהצליחה יותר מכולן לשנות את העולם, היא ללא ספק פייסבוק. היא החלה את דרכה בשנת 2004 כאתר שנבנה על ידי סטודנטים באוניברסיטת הרווארד ונפתחה לקהל הרחב בשנת 2006. החברה הונפקה בנאסד"ק בשנת 2012 על פי שווי שוק של 104.2 מיליארד דולר.

עולם הרשתות החברתיות, אינו מפסיק להתקדם ולהתפתח. רשתות חברתיות קיימות משכללות ללא הרף את היכולות שלהן ואת החוויה שהן מציעות למשתמשים, בעוד יזמים ואנשי טכנולוגיה ממשיכים להקים ולפתח רשתות חברתיות חדשות. g1948.com היא
אחת מאותן רשתות חברתיות חדשות ומרתקות. הרשת החברתית החדשה מבוססת על הצורך של המשתמשים לשתף ביניהם קישורים לאתרים ומקורות מידע שונים. מדובר למעשה על שיתוף של רשימת המועדפים. באמצעות הרשת החדשה, יכולים המשתמשים לשתף מעבר לקישור לתמונות, או הגיגים, כפי שניתן ברשתות אחרות אלא גם את רשימת האתרים שנמצאת במועדפים שלהם. הגישה אל הרשימה אפשרית מכל מכשיר והשיתוף עם החברים ברשת קל ומהיר. רוצים לשתף את המועדפים שלכם, את המקורות שלכם ואת תחומי העניין שלכם עם החברים, העובדים, התלמידים או העמיתים, תוכלו להתחבר לרשת החברתית החדשה g1948.com.