header
פרסום בגוגל ושיווק באינטרנט
 
 
 
בשנת 98' החלה מהפכה הגדולה של העשור הראשון של שנות ה-2000 רשת גוגל. המנוע שפותח ע"י לארי פייג' וסרגי בריין ב-98' הפך את חשיבות שלטי העסקים ברחוב למשנית לעומת כותרות אתר העסק ברשת.  גוגל התחזקה עד כדי כך  שהיא מנסה כיום להתרחב מעבר לתחום הפרסום באינטרנט כמו עיתונות, רדיו וטלוויזיה. היתרון הבולט של גוגל על חברות אחרות היא הצמדה של טקסט כתוב בסמוך למודעה של החברה. מנכ"ל החברה שמידט הודיע לאחרונה כי המטרה שגוגל שמה לפניה היא להפוך לרשת הפרסום החזקה בעולם.

רבים וגדולים החלו לפחד מגוגל ועוצמתה כולל חברות כמו New York Times, Time Warner  ואפילו חברת Microsoft. כדי להרגיע את המתחרים מסביב, גוגל החלה בקמפיין ידידות עם רשתות אחרות ולצד התוצאות שלה החלה לצרף תוצאות  מרשתות אחרות.

מסיבה זו היכולת להשפיע על מנוע גוגל ופרסום בו הפכה לאחת מהיכולת הנחשקות בעולם. אולם, בישראל ענף הקידום עודנו בחיתוליו. בארה"ב של היום כל אינסטלאטור ראוי לשמו משווק ב-Adwords ואילו בישראל יש חברות גדולות שעדיין לא שם.

בקבוצת דיון זו ננסה לפתח דיון פורה אודות יכולות חדשות בפרסום באינטרנט, פרסום בגוגל  ו קידום אתרים . נספר גם מה צריך לעשות כדי שאתר יהיה מותאם קידום.

את הקבוצה תלווה חברת מיינפריים סיסטמס בע"מ, מומחית לשיווק ופרסום במנועי חיפוש. מיינפריים סיסטמס הינה מחברות הקידום הבודדות שגם שותפה עסקית לגוגל בפרסום בנפח ניכר (מיליוני מודעות מוצגות בחודש) במסגרת פורטל הקישורים הגרפי - g1948.com .