header
ממקצוען פרסום בגוגל: אפשר גם להשיג תוצאות טובות מבלי "לרמות"
 
 
 
 בפרסום נהוג להצפין את המידע. מה הכוונה ? אם אנו מנסים למכור מנויים לקאונטרי קלאב עבור לקוח שלנו מהתחום ייתכן ותמונת בחורה יפה במקום מסוים, שבגלל הפוקוס לא בטוח מהוא, תעשה את העבודה. משרד פרסום העושה קמפיין לחברת ביטוח יריץ לפעמים סרטון על אירוע הקשור לביטחון ורגש ורק בסוף יזכיר את שם המותג ששייך למי ששילם לעובדי המשרד משכורות לחודשיים הבאים.
אבל אפשר גם להשיג תוצאות טובות בדרך הישירה. מה הכוונה?
ניתן להגיע אל הלקוחות המחפשים את מה שאתה מוכר ולומר להם בברור מה אתה מוכר ומהן היתרונות שלך. בלי שטיקים ופולשטיקים.
כך אנו עובדים במחלקת פרסום בגוגל. כמקצוען פרסום מוסמך ע"י גוגל ארה"ב אני ערן רון והצוות שלי יוצרים באינטרנט מסעות פרסום ישירים. אתה מתעניין במכונית פולקסווגן? אנו נדאג להוביל אותך למקום המתאים. סביר שבמודעה יופיע מידע תמציתי שיגרום לך ללחוץ ולקבל את מה שביקשת.
אז למרות ששיטות ההסוואה ימשיכו להתקיים , אפשר להצליח גם בשיטת הפרסום הישיר, כמו ב "גוגל".