header
מרכז חדש למודעות פרסום בגוגל ורגולציה לקידום אתרים בהודו
 
 
 
 בשנת 2004' לארי פייג' וסרגי בריאן המנכ"לים של גוגל הגיעו להיברבאד שבהודו לבקר את המרכז הטכנולוגי החדש של החברה שנבנה בעיר. מיד אחרי הביקור שלהם באירלנד הם ביקרו בדלהי ופגשו את נשיא הודו לאחר מכן נסעו להיברבאד. הם סיפרו כי הם בחרו בהיברבאד משום שזו עיר שאוכלוסייתה משכילה והתשתית בה טובה מאוד.
המרכז החדש אמור להוות העתק של שאר המרכזים של החברה ברחבי העולם.  מרכז זה יהווה מקום עבודה למהנדסי החברה שיעסקו בתכנות מנוע החיפוש ותמיכה במערך הפרסום בגוגל. המנכ"לים לא דיברו על כך, אבל המרכז ככל הנראה ישמש גם על מנת לבצע רגולציה על חברות קידום אתרים. גוגל בפעילותה מבקשת לא לפגוע בהבדלים אתניים הקיימים בקהלים השונים שלה ברחבי העולם. למשל, בהודו מודאגים מפרסום של פורנו באדוורדס, אבל המנכ"לים מרגיעים שיש מעט מודעות כאלה במערך הכללי.  
השניים דיברו על האפשרות של גיוס אוטסורסינג בהודו לשירותים טכנולוגיים והוסיפו כי הם ישקיעו בחברות שיראו כפוטנציאליות לעשיית רווח של יותר ממיליון דולר. השניים אמרו כי הנשיא הוא אחד מהאנשים המרשימים והחכמים שהם פגשו. הם התאכזבו כיוון שהם לא ראו במקום קוף ונהנו לנסוע על ריקשה ברחבי היברבאד.