header
בניית אתר תדמית
 
 
 
במאמר נספר על שתי האפשרויות העיקריות ל בניית אתר תדמית ונציג כדוגמה את מערכת "אתרקידום", מערכת ניהול תוכן ל בניית אתר תדמית ייחודית לקידום אתרים

בניית אתר תדמית. לא מה שחשבתם
אם אתם בעלים או מנהלים של עסק, ודאי שמעתם לא פעם על החשיבות של בניית אתר תדמית. צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, אנשי עסקים ואנשים פרטיים, מבלים שעות רבות בגלישה. מי שמעוניין להגיע אליהם חייב שיהיה ברשותו אתר תדמית איכותי, בו יופיעו פרטי העסק, יפורטו ההתמחויות והיתרונות שלו וכמובן גם דרכי התקשרות. אם אתם מעוניינים להקים אתר תדמית, עומדות בפניכם שתי אפשרויות: בניית אתר על ידי מתכנתים ומעצבים, או בניית אתר באופן עצמאי באמצעות מערכת בניית אתרים. במאמר קצר זה נסקור את היתרונות והחסרונות שלהן.

בניית אתר תדמית ע"י מתכנת ומעצב
בדרך זו תיהנו מחופש פעולה מוחלט. אתם תחליטו כיצד האתר ייראה ואיך הוא יציג את העסק שלכם בפני הגולשים. על פניו זה נראה כמו יתרון. העסק שלכם לא דומה לעסקים המתחרים, אתם מעוניינים שהמוצרים או השירותים אותם אתם מציעים יהיו מבודלים מאשר השירותים והמוצרים המוצעים על ידי האחרים. אולם אם אתם חושבים על הקמת אתר בדרך הזו, עליכם לקחת בחשבון מספר גורמים.

איתור בעלי מקצוע
על מנת להקים אתר תדמית באמצעות מעצבים ומתכנתים, תצטרכו למצוא את הצוות שמתאים לכם. שוק המעצבים ומתכנתי האתרים הוא שוקק ודינאמי, מדי יום מצטרפים אליו עוד ועוד אנשי מקצוע ברמות שונות שיעשו הכול על מנת להשיג לעצמם לקוחות. כדי לאתר את בעלי המקצוע המתאימים לכם, תצטרכו לראות עשרות תיקי עבודות, לשוחח ארוכות בטלפון, להיפגש בבתי קפה ולהשוות הצעות מחיר. יכול להיות שהתהליך הזה נשמע לכם מעניין, אבל אל תשכחו, יש לכם עסק לנהל.

סקיצות, סקיצות ועוד סקיצות
אחרי שתבחרו את אנשי המקצוע, תוכלו להתחיל לעבוד, לנסות לשלב בין הרעיונות שלכם, לבין הרעיונות של המתכנתים והמעצבים שגייסתם, תוך כדי שמירה על מגבלות התקציב. על מנת לעבור בשלום את השלב הזה, תזדקקו להמון סבלנות לעבור על עוד הצעות ועוד סקיצות עד שתגיעו לתוצאה הרצויה.

יש מחיר לכל שינוי
אתרי תדמית הם אתרים דינאמיים. לפעמים יש צורך לשנות פרט מסוים, להוסיף מוצר או לעדכן שירות. אם בניתם את האתר שלכם בעזרת מתכנתים ומעצבים, דעו לכם כי מדובר במערכת יחסים לטווח ארוך. עבור כל שינוי שתבקשו לעשות בטקסט או בעיצוב, תתבקשו לשלם.

בניית אתר תדמית ע"י מערכת בניית אתרים
במקום לפנות לאנשי מקצוע יקרים ולהשקיע בעתיד זמן וכסף בכל פעם בה יידרש עדכון, אתם יכולים לגשת אל בניית אתר תדמית באמצעות מערכת מובנית לבניית אתרים. למערכות מסוג זה יש יתרונות רבים, ביניהם:
כל אחד יכול– אתם לא צריכים ללמוד עיצוב או תכנות. אם אתם יודעים לעבוד עם מעבד תמלילים ולשלוח מיילים, יש לכם את ההכשרה הדרושה להקמת אתר תדמית ולביצוע עדכונים שוטפים.
מערכות עם ייחוד ספציפי – יש מערכות ניהול תוכן שתוכננו למטרה ספציפית. מערכת ניהול התוכן אתר קידום לבניית אתרי תדמית מבצעת באופן אוטומטי אופטימיזציה למנועי חיפוש, תהליך המאפשר לאתר שלך להופיע במקומות גבוהים במנועי החיפוש ומאפשר לך למשוך יותר לקוחות.

סיכום
אם יש לכם זמן וכסף מיותרים, יכול להיות שתרצו לבזבז אותם על הקמת אתר בעזרת מתכנתים ומעצבים. אם אתם רוצים להקים אתר במהירות ביעילות ובזול, פלטפורמה לבניית אתרים היא ללא ספק הבחירה הנכונה עבורכם. מתוך קטגוריה זו מומלץ ללמוד על המערכות ולבחור במערכת ניהול המתאימה למטרה הספציפית. אתרקידום מבית מיינפריים סיסטמס מתאימה במיוחד למי שעניין ההופעה של האתר במנוע החיפוש גוגל במקומות גבוהים בעלת חשיבות גבוהה בעיניו. חברה זו מאפשרת גם תהליך גמיש בו בכל עת יוכל הלקוח לבחור אם את הכנסת החומר יבצע בעצמו או שיבצעו זאת עבורו אנשי החברה.