header
עולם המיזוג

כמו בכל תחום, גם בעולם המיזוג, קיים מגוון רחב של התמחויות, כאשר ישנם מומחים לכל תחום. למשל, מתקין מזגנים לא בהכרח בעל יכולת והבנה בתיקון מזגנים או טכנאי מזגנים למזגן אלקטרה לא תמיד ידע לתקן מזגן תדיראן.

כדאי, בטרם הזמנת שירות, לברר עם חברת המיזוג אם הם אכן יודעים לטפל במזגן שברשותך או לחילופין להתקין את סוג המזגן שברצונך לרכוש.
המלצתי, ברכישת מזגן חדש, להזמין מספר חברות על מנת לתת חוות דעת לגבי הגודל הנדרש, הסוג או החברה המתאימים, לבחון מחירים ואז לקבל את ההחלטה שהכי מתאימה לכם. בכול מקרה לא מומלץ לסגור עסקה עם ההצעה הראשונה שקבלתם.

גם בתיקון מזגנים ישנן המלצות שכדאי לעבוד לפיהן והחשובה ביותר היא להזמין טכנאי מזגנים מורשה ובעל ניסיון. בדוק כמה זמן החברה קיימת ומהו עיסוקה העיקרי.אל תזמין חברת מזגנים שעיקר עיסוקה הוא התקנת מזגנים כאשר מה שאתה צריך הוא תיקון מזגן.
בעת קצר במזגן כדאי להזמין טכנאי מזגנים עם רישיון לעסוק בחשמל.

ברר לפני התיקון אם יש אחריות על התיקון ותוך כמה זמן מתחייב הטכנאי להגיע במידה ויש צורך להפעיל את האחריות שברשותך.
דבר נוסף, גם הוא מאוד חשוב, החשבונית בסיום העבודה. אומנם לא תמיד אנו זקוקים לחשבונית לשם זיכוי ונדמה כי אנו משלמים מיסים שמייקרים לנו את התיקון. מלבד העובדה שקבלת שירות ללא חשבונית נחשבת לעברה פלילית, בהתרחש תקלה חוזרת יהיה לך קשה להוכיח מי ומתי תוקן המזגן וללא תיעוד על ידי חשבונית, אתה עלול לפספס את האחריות מה שיגרום להוצאה נוספת ואף יקרה יותר מההוצאה המקורית, שלא לדבר על נזק שנוצר על ידי הטכנאי עצמו. לכן אולי התשלום עם חשבונית קצת יקר יותר אך לא משתלם לקחת סיכון.

לסיכום: הזמן בעל מקצוע המתאים לסוג העבודה שברצונך לבצע. בדוק האם ברשותו תעודות ואישורים לעסוק בתחום, ברר לגבי תקופת הניסיון הן של חברת המיזוג והן של טכנאי מזגנים שמגיע בפועל. דרוש אחריות עבור התיקון שבוצע, דרוש חשבונית המתעדת את התיקון ואת החלפים שהוחלפו.

אתר: www.mazgantech.co.il
טלפון – 1800-38-38-31