header
מזגן מרכזי
 
 
 
מזגן הוא דבר בסיסי במדינה חמה כמו ישראל. אפילו שלושה מאווררים חזקים לא יתנו את האפקט של מזגן אחד קטן בחום הקיץ שלנו. חוץ מזה, למי יש מקום לשלושה מאווררים?
 
במקרה של שיפוץ הבית, תמיד תרצו שזה יהיה השיפוץ האחרון. ההתחבטות תהיה בין מוצר שיהיה רלוונטי לאורך זמן לבין עלות מינימאלית. כמו כן, לא ניתן לחזות מה יקרה עד השיפוץ הבא שיתקיים, אם בכלל, עוד כמה שנים טובות. אולי תחליטו לעבור דירה או אף להשכיר את המקום הנוכחי.
 
תמיד מגיע השלב שבו מחליטים אם להרכיב מזגן ואם כן – איזה? יש כאלה שקניית מזגן מרכזי תתאים להם יותר ויש כאלה שמזגנים אחרים. כמובן שגם מחירו של המזגן נלקח בחשבון. מחירו של מזגן יכול לנוע בין 2000 ₪ ל - 12000 ₪ ולעתים אף גבוה מכך. הדבר תלוי בגודל המזגן, סוג המזגן, החברה המייצרת וגורמים נוספים.
 
מזגן מרכזי הינו פיתרון טוב למי שלא מעוניין לראות את הקופסה המגושמת המהווה חלק מהמזגן תלויה על הקיר. הפיתרון הדקורטיבי הזה הוא מעולה למשרדים, וילות ואף דירה בבניין מגורים רגיל. עבור הדייר שדקורציה בראש מעייניו, מזגן מרכזי עונה על הדרישות, שכן הוא בנוי בצורה של תעלות הממוקמות בתוך קירות מונמכות ומעוצבות, כאשר האוויר הקר יוצא מבעד לתריסים ייעודיים.
 
אם כן, למי זה פחות מתאים: לבעלי הדירות אשר משפצים את דירתם על מנת להשכירה ומחלקים אותה לשלוש ולארבע דירות מיניאטוריות, כאשר כל "דירה" הינה בעלת שטח של 10 מ"ר, כולל השירותים והמקלחת. זהו קהל יעד שניתן לומר בוודאות יתר שלא ירכוש מזגן מרכזי. לקוחות אלה יעדיפו מזגנים קטנים וזולים יותר – אסתטיקה תהיה מהם והלאה ברוב המקרים.
 
שימוש נרחב במזגן מרכזי עושים משרדים המעוניינים לשמר טמפרטורה אחת לכל המשרד או לכל השטח אשר עליו חולש המזגן המדובר. באמצעות הטכניקה המוזכרת לעיל, של תעלות אלומיניום גדולות הקבועות בתקרה ובקירות, האוויר מסתנן לחדר דרך התריסים הריבועיים המוכרים לכולנו מן המשרדים והקניונים הגדולים, כמו גם בתי קולנוע, מוזיאונים, בתי חולים ומסעדות רשת.
 
 
 

דף זה משתף פעולה עם: השוואת מחירים