header
מתנות מתמונות
 
איך מפנקים את האנשים האהובים עלינו במתנות בעלות ערך מוסף רגשי ואמיתי?
לפניכם כמה רעיונות לשימוש בתמונות (גם דיגיטליות וגם מעידן הפילם), למתנות מרגשות להורים, לסבא וסבתא, לבן או בת הזוג, לצאצאים ולכל מי שקרוב אלינו באמת.
 
תמונה מעוצבת על קנבס:
איכות ההדפסות על קנבס, הקיימת היום, היא בדרך כלל גבוהה, ובשל התחרות בתחום, מחירה יורד. מה שהיה עד לפני שנים ספורות מוצר יקר, נעשה היום זמין ואטרקטיבי. ב"תמונות סיפור אהבה" תוכלו למצוא מגוון הצעות לעיצובי תמונות אישיות , זוגיות או משפחתיות על קנבס. לא עוד "סתם תמונה" אלא כזו שעוברת שידרוג- תיקון ורסטורציה, עיצוב בפוטושופ, הוספת כיתוב (ברכה למשל), והדפסה איכותית. והרי לכם מתנה הולמת לארוע חגיגי כמו יום נישואין, יום הולדת, יום האהבה, חתונה, או מתנה לחג לסבא וסבתא- תמונה מעוצבת על קנבס.
מגזין "נישה" - בכתבה העוסקת בשדרוג המראה הביתי או מראה המשרד באמצעות תמונות מודפסות על קנבס, המליץ על "תמונות סיפור אהבה" כראשונה מבין 10 ההמלצות המופיעות בכתבה. מומלץ בחום !
 
קולאז' תמונות:
קולאז' תמונות מעוצב בפוטושופ, וכולל בדרך כלל תמונות משפחתיות, אישיות או קבוצתיות, המשולבות ביחד באמצעות עיצוב מוקפד, ובתוספת הקדשה אישית, מודפסות על קנבס ומוגשות כמתנה אישית מיוחדת.קולאז' תמונות על קנבס כמתנה, מתאים במיוחד כמתנת יום הולדת או יום נישואין להורים או לסבא וסבתא, כמתנת פרישה או פרידה מעמיתים לעבודה, כמתנה מיוחדת לבר / בת מצווה וכדומה. בניגוד לתמונה מעוצבת על קנבס, הקולאז' עצמו מכיל בדרך-כלל כמות גדולה יחסית של תמונות (בדרך כלל מעל 10 תמונות). במהלך תהליך העבודה, אחד היתרונות שבעיצוב מקצועי ב"תמונות סיפור אהבה" הוא השידרוג המיקצועי שמקבלות התמונות (תיקון בהירות, חדות, טיפול בכתמים, שריטות ועוד). הקולאז' של "תמונות סיפור אהבה" נמסר לכם בהדפסה איכותית על קנבס ומשמש כמתנה מרגשת במיוחד.
 
מצגת תמונות:
המצגות שלנו ב "תמונות סיפור אהבה" מעוצבות בתוכנת הפוטושופ, במיקצועיות ובהקפדה על הפרטים הקטנים. בכל שקף מופיעות כמה תמונות הקשורות לאותו נושא בתוספת טקסטים נלווים ההופכים את המצגת לסיפור בתמונות, ואלמנטים עיצוביים המיועדים להעצמת המסר. כל התמונות המופיעות במצגת עוברות טיפול ושידרוג מיקצועיים (חדות, בהירות, העלמת כתמים ושריטות , תיקוני צבע ועוד). ניתן לשלב במצגות שלנו קטעי וידאו קצרים, ישנים או חדשים, המגדילים את ההפתעה וההתרגשות (למשל ברכות בוידאו, מבני משפחה מרוחקים). המצגות שלנו מתאימות במיוחד לבר/בת מצווה, לימי הולדת עגולים, לימי נישואין מיוחדים (חתונת כסף או זהב למשל), לחתונות, למסיבות פרישה או פרידה, וכדומה. השימוש בפוטושופ לצורך עיצוב המצגת, מאפשר לכם להינות מיתרון ברור נוסף- הדפסת המצגת באלבום בהדפסה דיגיטלית- להשלמת המתנה המרגשת !
 
לוח-עד:
לוח עד הינו מוצר חדש ב"תמונות סיפור אהבה". קוראים לו גם "לוח לעולם" או "לוח לימי הולדת". המיוחד שבו הוא באפשרות לאגד בתוכו את כל התאריכים המשפחתיים/קבוצתיים החשובים לכולם במשפחה/קבוצה, בלי תלות בחילופי השנה. לכן הוא נקרא "לוח עד". החידוש שלנו הוא בעיצוב לוח-עד בפוטושופ, בהתאמה אישית ועל פי הזמנה, באיכות ההופכת את המוצר למתנה מרגשת, מרהיבה, ושימושית. לכל תאריך חשוב מצרפים תמונה מתאימה של החוגג. הלוח מתאים במיוחד כמתנה ל"ראשי השבט" שלנו (סבא וסבתא), לרגל אירוע חגיגי כמו יום נישואין או יום הולדת. הוא יכול לשמש כמתנה משפחתית במיפגש משפחתי גדול של דורות, או כמזכרת חשובה ומיוחדת לקבוצת אנשים שסיימה את דרכה המשותפת (חיילים משתחררים למשל).
 
 
לדוגמאות ורעיונות נוספים לשימוש בתמונות: http://www.love-story.co.il
 
הכותבת:
בתיה פארן-ניסני
תמונות סיפור אהבה
054-8041040
עמוד הפייסבוק שלנו