header
הצלחה של עסקים קטנים
 
 
 
תושייה ויצירתיות הם הכלים החשובים ביותר להצלחה של עסק. בעידן המודרני של אינטרנט וטכנולוגיה מצליחים עסקים קטנים לתת תחושה ללקוחות שלהם שהנה הם מצאו כריש רציני. ישנם שיפורים מחד גיסא מהטופ של הטכנולוגיה כמו תוכנות מחשב, קידום אתרים ופרסום בגוגל ומאידך גיסא, טכנולוגיה נמוכה כמו: מרכזיות ממוחשבות או אפילו - עובדים וירטואליים העונים לטלפון.
לדוגמה, איוון קארמייקל בטורנטו בעלי האתר - evancarmichael.com  הוא עסק קטן שמספק ייעוץ לעסקים קטנים. לפני כמה שנים התבקש להתראיין לטלווזיה המקומית. באותו הזמן היה לו רק עובד אחד ודר עם חברה נוספת באותו המשרד, בקיצור, הוא היה חייב למצוא פתרון.
הוא הציע לחמישה חברים שלו הופעה בטלוויזיה בתנאי שיבואו למשרדו לבושים בחליפות וייראו עסוקים. מהחברה השותפה  ביקש לצאת למשך הראיון וזו נעטרה לבקשתו. לאחר השידור בטלוויזיה כמות הכניסות לאתר נסקה מ-150 כניסות ל- 1700.
חברה אחרת של עורכי דין Nick & Nanton , מחזיקה במספר רב של אתרי אינטרנט, כל אחד מהם מתרכז בתחום התמחות אחר. דבר דומה הם עושים עבור לקוחותיהם ואנשים פשוט לא יכולים שלא להתרשם.
כאמור, אחת מהדרכים לגרום שהעסק שלך יראה חשוב היא הבאת אתר האינטרנט שלך למקום ראלי במילות חיפוש רלוונטיות. דבר זה יכול להתבצע על ידי שירות נאמן ומתוחכם של חברה לקידום אתרים ופרסום בגוגל. אם אתר החברה שלך יגיע למיקום ראלי במילות חיפוש חשובות אין ספק שיתרשמו ממך. הרשם את הלקוח!