header
חיפוי אמבטיה - איך לעשות זאת בצורה מקצועית?

hipuy_bef_01.jpg
לפני
hipuy_aft_01.jpg
אחרי
בחירת איש מקצוע, או שיפוצניק, לביצוע עבודות בבית בכלל ובחדר האמבטיה בפרט, צריכה לתת דגש על כמה היבטים, אם ברצוננו שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. כשמדובר על חדר האמבטיה או על חיפוי האמבטיה יש לנקוט משנה זהירות, מאחר וחדר האמבטיה, כמו כל חדר רטוב, מאופיין בלחות מוגברת ויש צורך באיטום ובידוד מוחלטים למניעת נזילה, סדקים ועובש העלול להצטבר בקירות.  אז איך בוחרים איש מקצוע לשיפוץ בכלל ולשיפוץ האמבטיה בפרט?

בחירות נבונות

בחירת איש מקצוע צריכה להשען על מספר פרמטרים: מקצועיות, היכרות התחום המבוקש, ורשיון לעסוק בשיפוצים. מומלץ לקבל המלצות מחברים או מכרים, ואם אין כאלו, לבקש מאיש המקצוע עצמו שמות של בתים בהם ביצע שיפוץ.

בכל הנוגע לחדר האמבטיה נדרש איש מקצוע מיומן ואמין, שימצא את הפתרונות הטובים ביותר לחידוש ורענון חדר האמבטיה, מציאת מקורות הרטיבות אם ישנם כאלו, ושימוש בחומרים המתאימים לחדר האמבטיה. אם יש בקירות חדר האמבטיה סימנים של רטיבות או עובש עליו לדעת כיצד לנקות את העובש, להבין את מקור הרטיבות שגרם לכך, לבצע ניקוי יסודי וצביעה הקירות בכמה שכבות ובשלבים, תוך שימוש בצבע אקרילי מיוחד המונע היווצרות רטיבות. אם יש נזילה הגורמת לרטיבות עליו להבין את מקורה, מבלי שיצטרך לשבור חצי מהקירות או הרצפה, ולבצע חיזוק הצינור או איטום שלו, במידת הצורך. וכשמדובר בפעולות כגון חיפוי אמבטיה עליו להיות בעל יכולות מוכחות וידע מקצועי רב, מאחר ומדובר בתחום הדורש דיוק רב ועבודה מקצועית.

מהו חיפוי אמבטיה?

חיפוי אמבטיה הוא פעולה המתבצעת כדי לחדש את פני האמבטיה במהירות- כל התהליך אורך כשלוש שעות, בעלויות זולות, ומבלי שחדר האמבטיה יהפוך לאתר בנייה עם הוצאת האמבטיה הישנה והכנסה של אחרת במקומה. חיפוי אמבטיה מתבצע באמצעות התזה של חומר אקרילי מיוחד על האמבטיה הישנה, איטום והחלקת הסדקים שבה, וחידוש ורענון מראה. חיפוי אמבטיה נועד למצבים בהם האמבטיה כבר אינה ברת ניקוי ונראית מלוכלכת דהויה, שרוטה ולא אסתטית. באופן זה תקבלו אמבטיה חדשה ובוהקת בתוך מספר שעות בלבד, ללא לכלוך, ללא עבודה מאומצת וללא שבירת קרמיקות והוצאת האמבטיה הישנה

לכן, בחירת איש מקצוע לביצוע אותו חיפוי אמבטיה היא משמעותית- אתם רוצים אדם שיש לו נסיון רב, שידאג לספק לכם אמבטיה חלקה, ללא גושים או בועות, וללא כל סימן לקיומם של שריטות, סדקים ולכלוכים שהיו באמבטיה המקורית. בקשו המלצות, ודאו מה הכשרתו ונסיונו של איש המקצוע, וודאו כי אתם מקבלים אחריות על העבודה- לרוב נהוג לתת אותה לתקופה של בין חצי שנה לשנה, ובעיקר- התחדשו באמבטיה החדשה שלכם.