header
דקים לגינה - לגלות את אמריקה
 
 
 
ליצירת קשר אודות דקים לגינה:
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090
 
דקים לגינה הפכו בשנים האחרונות למראה נפוץ בשכונות רבות ברחבי ארצות הברית. לתפוצה הנרחבת של דקים לגינה בארצות הברית ניתן למצוא הסברים רבים, ביניהם ניתן למנות גם את ההתאוששות של המשק האמריקאי ממשבר הסאב-פריים ועלייתו המחודשת לפסים של צמיחה. התאוששות זו נותנת את אותותיה בתחומים רבים, אולם אחד הבולטים שבהם הוא ההשקעה בבתים, תחום אליו שייכת באופן טבעי גם בניית דקים לגינה.

כיצד הפכו דקים לגינה לחלום אמריקאי? 
לשוק הדיור האמריקני יש מספר מאפיינים ייחודיים, ההופכים אותו לשוק אידיאלי עבור דקים לגינה. אלה הם חלק מהגורמים שחיברו את הדקים לחלום האמריקאי.

גינות גדולות יותר
ככל שמתרחקים ממרכזי הערים הגדולות, הופכים המגרשים לבנייה, במדינות רבות בארצות הברית, לגדולים יותר. הבתים עצמם תופסים אמנם חלק גדול מהשטח, אולם את השטח הנותר, בוחרים אמריקאים רבים להפוך להרחבה של הבית. דקים לגינה , מאפשרים לבעלי הבתים להגדיר אזורי ישיבה ובילוי בגינה, להגדיר את האזור בו מוצב מתקן הברביקיו המסורתי, או להקיף את בריכה השחייה הפרטית שלהם במערך של דקים לגינה.

העץ נגיש יותר
ארצות הברית ושכנתה מצפון, קנדה, מייצרות מדי שנה כמויות עצומות של עץ לבנייה. רובו של חומר הגלם הזה, אינו מתאים לבנייתם של דקים לגינה, אולם המיומנות הרבה שצברו אנשי תחום הבנייה בארצות הברית בעבודה בעץ, מבטיחה ללקוחות האמריקאיים, המבקשים להתקין דקים לגינה, עבודה יעילה באיכות גבוהה ובמחירים סבירים. גם העץ האיכותי יותר, שמקורו ביערות דרום אמריקה, עובר דרך קצרה יחסית עד שהוא נכנס לארצות הברית. עלויות ההובלה המצומצמות, הופכות אף הן את חומר הגלם לנגיש יותר מבחינת העלויות.

עשה זאת בעצמך 
חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי האמריקנית הוא שיפור עצמי של הבית וסביבת המגורים. משמעות הדבר היא כי אמריקאים רבים, מעדיפים לנצל את שעות הפנאי שלהם, על מנת לבצע שיפוצים קטנים כגדולים ואף להתקין דקים לגינה במו ידיהם. הם רוכשים את העצים ישירות מהסוכן, מכינים בעצמם את הקרקע ומרכיבים את הדקים. ברוב המקרים זה לוקח להם יותר זמן מאשר לפועלי התקנה מיומנים, אולם החיסכון בהוצאות העבודה, מאפשר להם להשקיע בחומרים איכותיים יותר.

דקים לגינה שלך 
גם בישראל אנחנו מתחילים לראות יותר ויותר דקים לגינה וככל שעולה הביקוש, עולה גם היצע החומרים ומגוון האפשרויות. לכן, אם אתם חושבים על דקים לגינה שלכם, מומלץ להתייעץ קודם לכן, עם מומחים בתחום.