header
 
ערב של שירה בציבור ושל שירי ארץ ישראל

Einat sarof.jpgאחד הבילויים הייחודיים והמהנים ביותר עבור רבים הוא ערב של שירה בציבור ושל שירי ארץ ישראל . עולם השירה בציבור בכלל וערבי שירי ארץ ישראל בפרט ידועים כבר שנים כבילוי פופולארי המושך רבים לערוך ערבי שירה בציבור בסגנונות ובפאנלים שונים. התוכן המוזיקלי בכינוסים אלה של שירה בציבור מתמקד בשירים ישנים יותר כגון שירי ארץ ישראל אהובים ומוכרים לכולם, בחירת התוכן המוזיקלי עשויה להיות כפופה לטעם המוזיקלי של אנשי הקבוצה או של נגן הגיטרה או הפסנתר התורן.

ערבי שירה בציבור עשויים להיות ערבי בילוי אינטימיים עבור קבוצת חברים אינטימית המבקשת פעילות משותפת או במקרים אחרים עשויה להיות רבת משתתפים ואף להיות כרוכה בתשלום מצד המשתתפים. ערבי שירה בציבור המצומצמים והפשוטים יותר הם בעלי דרישות מינימאליות מהמארגנים. במקרים רבים כל מה שצריך הוא סלון פנוי ומרווח מספר משתתפים בעלי חיבה לשירה בציבור והרבה מצב רוח טוב. אירועי שירה בציבור עשויים להיות גם אירועים מורכבים יותר ועשויים לדרוש במקרים אלה גם הכנות והשקעה גדולה יותר.  במקומות רבים בארץ ניתן למצוא גם מועדוני שירה בציבור שמארגנים ערבים משותפים של שירי ארץ ישראל.

ערב של שירה בציבור ושל שירי ארץ ישראל עשוי להתנהל באופנים שונים בהתאם לאופי הקהל ולמטרת האירוע. ערב אינטימי של שירה בציבור ושל שירי ארץ ישראל עשוי לדרוש הכנה מינימאלית, חבורת החברים המוזיקלית יכולה להתכנס ולבחור באופן אקראי את התוכן המוזיקלי של האירוע תוך כדי ההתרחשות. ערב מתוכנן ומאורגן יותר של שירה בציבור ושל שירי ארץ ישראל עשוי לכלול שירונים המחולקים למשתתפים ובכך מכתיבים את המבנה של הערב. ניתן גם לרתום לטובת האירוע כלי נגינה מתאים כגון, פסנתר או גיטרה המלווים את האירוע. ניתן גם למצוא אנשי מקצוע המציעים את שירותם עבור ערבים אלה.






התמונה לקוחה מאתר ויקיפדיה