header
נעמת ומיינפריים עושים בית ספר לגוגל
 
 
 
בשנת 98' החלה מהפכה הגדולה של העשור הראשון של שנות ה-2000 רשת גוגל. גוגל הוא מנוע חיפוש באינטרנט העוזר בעזרת מילות חיפוש למצוא את מבוקשו ברשת. מנוע זה פותח ע"י לארי פייג' וסרגי בריין, האחרונים הצליחו לפתח אלגוריתם שמוצא את האתרים הפופולאריים ברשת. מסיבה זו חשיבות שלטי חנויות  ברחוב התחלפה לכותרות אתר העסק ברשת.  
גוגל התחזקה עד כדי כך  שהיא מנסה כיום להתרחב מעבר לתחום הפרסום באינטרנט כמו עיתונות, רדיו וטלוויזיה. היתרון של גוגל על פרסום של חברות אחרות כמו Yahoo היא הצמדה של טקסט כתוב בסמוך למודעה של החברה. מנכ"ל החברה שמידט הודיע לאחרונה כי המטרה שגוגל שמה לפניה היא להפוך לרשת הפרסום החזקה בעולם.
רבים וגדולים החלו לפחד מגוגל ועוצמתה כולל חברות כמו New York Times, Time Warner  ואפילו חברת Microsoft. כדי להרגיע את המתחרים מסביב, גוגל החלה בקמפיין ידידות עם רשתות אחרות ולצד התוצאות שלה החלה לצרף תוצאות  מרשתות אחרות.
במזרח התיכון המודעות לחוזק הפרסום בגוגל מתחיל לטפטף לתודעה. אחד מהסימנים לכך הוא שאחד מהשחקנים המרכזיים במשק הישראלי החל לפרסם בגוגל. ארגון נעמ"ת - ארגון למען נשים עובדות במשק הישראלי החליט בחודש האחרון להיכנס לתחום בתרועה גדולה.
ארגון נעמ"ת החל לפעול בארץ בשנות ה-30 של המאה שעברה ומטרתו המרכזית היא תמיכה בנשים עובדות. בעקבות המהפכה הפמיניסטית המתגברת והקמת מדינת ישראל נעמ"ת גדלה והתרחבה. כידוע, הארגון מפעיל רשת מעונות לילדים קטנים שנמצאת כיום בכל מקום בישראל לצד זו  . נוסף על כך, בזכות חוזקו של הארגון מתחילה להתפתח רשת ענפה של תיכוניים מקצועיים בניהול נעמ"ת.
לרגל שנת הלימודים הקרבה אלינו לטובה, החליטו ברשת נעמ"ת להתחיל בפרסום בגוגל.  המפרסמת של נעמ"ת היא חברת מיינפריים סיסטמס בניהולו של מר ערן רון. החברה מספקת שירותי ייעוץ בתחום המחשוב והשיווק באינטרנט  ובעלת ידע והכשרה מקצועית בפרסם ברשת גוגל. ככל הנראה שני גורמים משפיעים במשק הישראלי החליטו לחבור על מנת להקדים את שאר המתחרים ולהראות שהפרסום בגוגל עובד.