header
חיפוי תקרה PVC
 
חיפוי תקרה pvcכאשר אנחנו נכנסים בפעם הראשונה לחדר בבית או במשרד, התקרה לא תהיה הדבר הראשון שנביט בו. היא פשוט תהיה שם מעלינו. אולם גם אם אנחנו נוטים בדרך כלל להתעלם ממנה, התקרה, היא גורם בעל השפעה משמעותית על עיצוב פנים של בתים פרטיים וחללים ציבוריים. חיפוי תקרה הפך בשנים האחרונות לדרך מקובלת לעיצוב תקרות, בגלל שהוא מאפשר למתכננים ולמעצבים, להתמודד עם אתגרים אקוסטיים, אסתטיים ופרקטיים בקלות, ביעילות ובמחירים סבירים. ניתן לחפות את התקרה במגוון רחב של חומרים, אולם חיפוי תקרה PVC מוכיח את עצמו בשנים האחרונות עצמו כחיפוי התקרה היעיל, המתקדם והמשתלם מכולם.

חיפוי תקרה PVC – כל היתרונות

לא משנה אם אתם חושבים על חיפוי תקרה לצורך בידוד אקוסטי, הגנה מרטיבות, אסתטיקה, הסתרת צינורות מיזוג אוויר או נשיאה של גופי תאורה, חיפוי תקרהPVC יענה בקלות לכל הדרישות שלכם. בשונה מחיפוי על ידי חומרים אחרים, חיפוי על ידי לוחות PVC, הוא קל מאוד לעיצוב ולהתקנה. את לוחות ה- PVC תוכלו לקבל בצורות ובצבעים המתאימים בדיוק לחלל אותו אתם מעצבים. בנוסף פרק הזמן הנדרש להתקנת חיפוי תקרה PVC קצר באופן משמעותי מפרקי הזמן הנדרשים להתקנה של כל חיפוי תקרה אחר. חיפוי תקרה PVC הוא לא רק אסתטי ויעיל, הוא מתאפיין בעמידות גבוהה במיוחד לשינויים במזג האוויר. בשונה מחיפוי תקרה מעץ, חיפוי תקרה PVC לא נוטה להתכווץ בחום והוא שומר על מראהו החיצוני ועל יכולת הבידוד שלו לאורך זמן. אם אתם חושבים על חיפוי תקרה, המחשבה על חיפוי תקרה PVC תחסוך לכם הרבה זמן והוצאות והבחירה בחיפוי PVC תוכיח את עצמה עם השנים.

איך מרכיבים חיפוי תקרה PVC ?

הרכבה של חיפוי תקרה PVC מתבצעת במספר שלבים. בשלב הראשון, הקודם לתחילת העבודה, נלקחות המידות המדויקות של התקרה. בשלב זה מתוכננים גם המיקומים המדויקים של גופי התאורה של חוטי החשמל ושל תעלות מיזוג האוויר. לאחר לקיחת המידות מתבצע תכנון של מבנה לוחות החיפוי. לוחות אלה יכולים להיות מיוצרים במספר רב של מרקמים, צורות וצבעים בהתאם להחלטה שלכם. לאחר ייצור הלוחות, על פי המפרטים האדריכליים, הם יגיעו לביתכם ויוצמדו אל התקרה באמצעות טכניקת הדבקה ייחודית ועמידה לאורך זמן.

חיפוי תקרה PVC – למי שמבין עיצוב

אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים רבים כבר נהנים מהיתרונות של חיפוי תקרה PVC. חיפוי תקרה מהיר להתקנה ונוח לעיצוב המעניק מראה יוקרתי ואסתטי לכל סוגי החללים, בעלויות כדאיות ביותר.