header
אחסון דירה – שירות לעידן בו רוכשים מעבר לנצרך
 

 
התקופה הנוכחית מתאפיינת בדינאמיות וארעיות של החפצים והמוצרים שאנו רוכשים. הכול מתעדכן, זמני ומתיישן במהירות. מצד שני כמות הרכישות עולה וגודלת ואצל חלקנו הינה תופעה זו הינה דבר שאין לו קשר הכרחי לצורך אמיתי, כלומר אנחנו קונים דברים שאיננו זקוקים להם.
 
הדירה אצל רבים מהאנשים מכילה כמות גדולה של חפצים, רהיטים ומכשירי חשמל וסטריאו. מאידך עלות הנדל"ן ושטח אחסון ודיור עולים ונוצר מצב שהרבה דירות נמכרות ללא מחסן ייעודי או אפילו שיתופי.
 
כחלק מהשינויים הללו שעוברת החברה המערבית והעולם בכללותו נוצרו שרותי אחסון שונים כגון שרות אחסון דירה במערך מחסנים או מחסן גדול שמאחסן מספר דירות או השכרת מחסן ייעודי. בעוד הפתרון השני נראה יותר נוח ומסודר הוא למעשה לא יעיל ויותר יקר מהסיבה שכל בעל דירה צריך לשכור מחסן שלם. לעומת זאת אחסון בשירות אחסון דירה מספק ניצול יעיל יותר של השטח באמצעות אחסון מספר דירות באותו מחסן וממילא המחיר הינו יותר זול.
 
הצמיחה המדהימה הזו של שרותי אחסון דירה הינה אחד המאפיינים של התקופה הזו ככזאת שבה מצד אחד כמות החפצים והמוצרים שכל אדם מחזיק הינה גדולה אך השטח הינו קטן. אנשים רבים שמעוניינים לאחסן חלק נכבד מתכולת הדירה שלהם מחוץ לביתם לתקופה כלשהי משתמשים בשירות. רבים מאלה אף הינם כאלו שלא עוברים דירה אלא רק מעוניינים לפנות שטח בדירתם עד לתקופה בה יעברו דירה או יסתיים לו חוזה השכירות הנוכחי בו הם נמצאים.
 
אז אם גם הדירה שלכם עמוסה יותר מידי בדברים לא שימושיים שאתם לא רוצים לזרוק אנו ממליצים לכם לאחסן אותם באחד משרותי אחסון דירה הרבים הקיימים היום בשוק ולפנות לכם מרווח מחיה עד לזמן שתצטרכו את החפצים או תחליטו לעבור למקום גדול ומרווח יותר.