header
Marketing
 
 
 
המילים שיווק או Marketing (באנגלית זה יותר טוב) באו מהמילה שוק. ההליכה אל השוק וקנייה של סחורות הוא אחד מהפעולות העיקריות שאנשים עשו ועדיין עושים. בשוק ישנו איזון, הרי אם חנות אחת תיתן מחיר יותר מדי גבוה של מוצר היא לא תמכור, כי מיד לידה תמצא את אותו המוצר במחיר דומה. לצורה כזו של איזון קרא אדם סמית' ה-'יד הנעלמה' של השוק.
השוק יצר גם גשר חברתי בין אוכלוסיות שונות ותרבויות שונות וגרם לרצון לשלום בין העמים על מנת לעשות כסף. כיום השוק כמקום פיסי כמעט ואינו קיים יותר. היום השוק עובר דרך חוטי נחושת וחוטי פלסטיק שמעבירים בניהם אותות אלקטרו-מגנטיים. במקום לצעוק 'עגבנייה בחמש שקל' יש לנו היום את ad words ואמצעים אחרים לקידום אתרים ואפשרויות פרסום בגוגל.
השיווק באינטרנט הוא הדבר החזק היום, מאז המרוץ לחלל בין ארה"ב לבריה"מ, התחרות על המידע ברשת האינטרנט השתנה לחלוטין. במקום סוכנים חשאיים יש לנו סוכנים ויירטואלים שנלחמים בניהם על מנת להביא לעוד מכירות.
 

דף זה משתף פעולה עם:
מיחזור משכנתא, מחשבון משכנתא, יועץ משכנתאות, כמה השוואת מחירים, איילנד, דלתות כניסה, ניו יורק, עדשות צילינדר, מתנות לתינוקות, מתנות לידה, מתנה ללידה, שייט בקריביים, שייט, הפלגות נופש, נעלי עבודה