header
מקרה בוחן באינטרנט  והקשר לקידום אתרים ופרסום בגוגל
 
 
 
ג'ונתן אברהמס מהווה את אחד ממקרי הבוחן להצלחה או כשלון באינטרנט. בתחילת שנות ה-2000 הוא הקים את אחד מאתרי הרשתות החברתיות הראשונות באינטרנט - Friendster. בשנה הראשונה להקמתה, הציעה חברת גוגל לג'ונתן 30 מיליון דולר לרכוש את האתר אולם מומחים מעמק הסילקון אמרו לו שחברות שסירבו לגוגל בסופו של דבר הרוויחו. זו הייתה עצת אחיטופל. משקיעים קטנים בחברה לא הצליחו לספק את הגב הנדרש לפיתוח האתר וכיום אפילו אתרים של ילדים בני 16 עוברים אותו בדירוג. מקרה זה הוא מקרה בוחן של כישלון באינטרנט.  
מומחים ואפילו פרופסורים לא מצליחים לעלות על הסיבה, אבל מתוך עדויות של אנשים שהיו קרובים לאברהמס עולה כי זה היה בעיקר אגו. לכן תפסו את ההזדמנות שישנה בשוק הישראלי מבחינת הפרסום בגוגל שעדיין בתולי. לדוגמה, הרבה אנשים אומרים לגבי פרסום בגוגל 'אני אעשה את זה לבד' אבל זהו הצד של האגו. תתפסו את הגל, תנו לחברת קידום אתרים מקצועית להפיק לכם רווחים נאים.